Методическая работа

 

Методическая сеть Квасовской СШ 

                                          
Учебно-методическое объединение учителей начальных классов и физкультурно-эстетического цикла
председатель УМО ЗЕЛЕНКОВСКАЯ МАРИНА МЕЧИСЛАВОВНА
Учебно-методическое объединение учителей гуманитарного цикла и  иностранного языка

председатель УМО
ЦЫБУЛЬСКАЯ НАТАЛЬЯ ЧЕСЛАВОВНА
Учебно-методическое объединение учителей математического и природоведческого цикла
председатель УМО
ШИКЕЛЯ ЕЛЕНА КОНСТАНТИНОВНА
Школа молодого учителя
 
наставник
ХРИПТОВИЧ ОЛЬГА ЛЕОНТЬЕВНА
Учебно-методическое объединение классных руководителе
й
председатель УМО
ЗУБАНЬ АЛЕКСЕЙ НИКОЛАЕВИЧ

 

 

ТЭМА МЕТАДЫЧНАЙ РАБОТЫ

НА 2023/2024 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД: 

Сучасныя падыходы да арганізацыі адукацыйнага працэсу, развіццё прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, дасягненне якасных вынікаў у адукацыйным і выхаваўчым працэсах».

 

Мэта метадычнай работы:

павышэнне эфектыўнасці адукацыйнага працэсу праз прымяненне сучасных падыходаў да арганізацыі адукацыйнай дзейнасці, бесперапыннае ўдасканаленне прафесійнага ўзроўню і педагагічнага майстэрства настаўніка.

 

Задачы:

  1. Садзейнічаць павышэнню прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз выкарыстання эфектыўных сучасных тэхналогій і методык выкладання, укаранення ў адукацыйны працэс інавацыйных тэхналогій навучання, рэалізацыі выхаваўчага і развіваючага патэнцыялу навучальных прадметаў;
  2. Удасканальваць якасць прадметнага выкладання для фарміравання функцыянальнай граматнасці навучэнцаў;
  3. Арганізаваць мэтанакіраваную і планамерную работу па падрыхтоўцы вучняў да алімпіядаў і ўключэнні іх у праектна-даследчую дзейнасць, з наступным аналізам вынікаў;
  4. Стварыць умовы для павышэння прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, абагульнення і распаўсюджвання станоўчага педагагічнага вопыту творча працуючых настаўнікаў праз арганізацыю ўзаеманаведванняў, публікацый, майстар-класаў, праз правядзенне метадычных і прадметных тыдняў, удзелу ў семінарах, конкурсах прафесійнага майстэрства, курсавую падрыхтоўку;
  5. Забяспечыць метадычнае суправаджэнне працы з маладымі і зноў прынятымі спецыялістамі.